luni, 6 septembrie 2021

US Open 2021 a fost chiar OK pentru Halep : " Niciodată nu m-am gândit că tenisul este ceva rău în viaţa mea"

3-6, 3-6 cu Elina si Halep isi cam termina sinistrul ei an 2021, in care aproape ca nu a jucat , deci T4 la US Open nu a fost deloc  un rezultat rau, cred. La final  cele doua si-au strans mana zambind larg ceea ce in tenisul de azi e mai rar.
In plus, raspunzand indirect tembelismelor emanate de Osaka Naomi, a spus printre altele  : 

 "Bineînţeles că m-am simţit afectată din punct de vedere psihic de-a lungul timpului, pentru că am jucat la cel mai înalt nivel în fiecare săptămână, în fiecare an, de opt ani, dar când revin acasă, am timp să văd ce am realizat, viaţa este mult mai bună cu tenisul, cu ceea ce mi-a dat tenisul şi niciodată nu m-am gândit că tenisul este ceva rău în viaţa mea, aşa că m-am bucurat mereu să joc, este pasiunea mea şi de fiecare dată când mă întorc pe teren mă simt bine, mă simt fericită. Bineînţeles, uneori sunt frustrată, supărată, tristă de cum am jucat sau că am pierdut un meci, dar văd numai lucrurile pozitive din tenis, ceea ce de fapt ne oferă el"
O atitudine din care multe "mari campioane"  ar avea de invatat, micile golanisme pentru PR sunt departe de Simona Halep care merita  nota 11 pentru atitudine 👌 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu