marți, 7 septembrie 2021

Adio coaliție, drum bun alături de AUR, USR-Plus

USR-Plus nu a gasit alte propuneri decat permutand intre eternii yes-meni ai lui Barna ( fondurile UE ajunsi pe mana pupincuristului-sef Ghinea ) si va avea prilejul sa se friga rau cu cartofii Sanatatii si, mai ales, Justitiei ( apropo, ia sa vedem daca vor da OUG pe care le solicitau pana acum facand clabuci )
 ...sa vedem de ce-si-cat anume sunt capabili dar imi mentin predictia : Craciunul 2021 nu ii va prinde impreuna... 




In 22 Dec 2020 pariasem ca acesta va fi deznodamantul, astazi in 7 Septembrie 2021 clownii din imagine au decis sa lase guvernarea  ( probabil cu circul de rigoare ) si sa treaca la ocupatiile lor de baza : fluieratul si huiduitul din peluza, alaturi de cei pe care ii numeau acum o vreme ...

„Cu cei de la AUR nu voi negocia pentru că, din punctul meu de vedere, am spus-o şi la tribuna Parlamentului, AUR s-a dus într-o zonă de partid extremist. Şi dacă îi dăm oricât de mic credit unui astfel de partid, nu ştiu unde putem ajunge. Din punctul meu de vedere, AUR este un partid extremist şi eu nu voi negocia cu ei” - Barna Dan, Aprilie 2021

Asa ca noul meu pariu - predictie  este urmatorul : haBARNAistii si  ciolosii vor mai guverna in tara asta numai alaturi de AUR probabil prin anul 2071 si ceva.
Drum bun si cale batuta, nu am avut vreodata vreo pretentie de la ei...

PS

Totusi nu as putea prezice cine va mai  pazi acum birourile pluseristilor parlamentari 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu