luni, 27 septembrie 2021

Un ping-pong cu micii comici vestiți ai ecranelor de laptop , Barna & Cioloș - o fi și Tapalagă omul sistemului ?

  • „Dan m-a definit azi 'om al sistemului'. O etichetă pe care mi-au pus-o pesediștii, peneliștii sau oficii de propagandă ale lor de-a lungul timpului. Nu înțeleg cum a acceptat să îl numesc eu, om al sistemului, secretar de stat în 2016. Sau pe Cristi Ghinea ministru, pe Cătălin Drulă consilier de stat și așa mai departe. Au făcut atunci pact cu un om al sistemului?” - Cioloș 
  •  „Să spunem că a fost un ping-pong. Cu o zi înainte, colegul meu a folosit niște comparații în ceea ce mă privește cu liderii total dezavuați ai celorlalte partide istorice. Trebuia să existe un răspuns cel puțin echilibrat. E firesc într-o campanie să existe astfel de poziții” - Barna 
  Ce sa zic, tot e bine că încă nu au început cu  acoperiții și gradele lor, dar nu e  târziu,   Julien.
 Altfel, ca să mă amuz total cu acești mici comici cu/fără epoleți ascunși sub gulerele albe, când era omul madamei Macovei  Monica alături de care a accesat arhiva SIPA prin 2005 fără certificat ORNISS, Tapalagă Dan ce era ?  
 Eh, mais où sont les services d'antan...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu