joi, 30 septembrie 2021

Un tembelism pe zi cu Barna - Cioloș & USR-Plus și un pariu

Dacian Cioloș ar putea să fie un premier excelent, o variantă foarte bună pentru România ( Barna aici )
Acum nu îmi pun problema asta, nu. Eu am responsabilităţi în Parlamentul European, am un mandat acolo. Acum am candidat şi la preşedinţia partidului şi dacă voi câştiga mă voi ocupa de partid. Deci nu e vorba despre mine aici.   ( Ciolos  aici )


Acum , serios doar o singură curiozitate aș avea : băiețeii ăștia or vorbi unul cu altul sau ...?

Altfel, șansele ca un partiduleț de 15% ( acum ) în Parlament să dea premierul sunt cam egale cu sansele  mele sa ies la o cafea cu HRH Kate, ducesă de Cambridge.

Și apropo de gargara ăstora :  hai sa presupunem , just for fun, că PNL ar ceda santajului și Cîțu vine cu alt nume de premier pentru "coaliție". Cam ce garanții   pot oferi clownii aceștia că peste 3-4 luni nu se vor supăra și își vor lua din nou jucăriile părăsind guvernul ? 

Make no mistake, decât cu asemenea " coaliție "  mai bine PSD, știu că doare dar asta e, : ghinion, ai zbâcit-o nașpa, Klaus.

PS

Predicție : dacă patria o cere, chiar dacă azi a negat,  Cîțu va demisiona în weekend și pa, moțiune. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu