vineri, 24 septembrie 2021

Fii civilizat, du-te la Londra, fii ca Dănuț !

Eu sunt un om civilizat, am fost și pe la Londra.

 


Micuțul Dănuț Petrescu știe de ce a ieșit din Cupă : 

  • În primul rând, tragerea la sorți. Ca de obicei, a fost incredibilă. 
  • Am avut doar o zi să organizez acest meci. 
  • Pe Gondiu și Dusan Celar ( de care nu auzise n.m. ) i-am antrenat două zile, dar asta este situația. Suntem într-o situație foarte grea. 
  •  Am fost un fotbalist devotat al României, am dat tot, la fel ca antrenor, n-am supărat pe nimeni, sunt unele scandări de neînțeles.

Nu comentez afirmațiile jenante, ca de obicei atunci când Dănuț pierde alți factori sunt de vină, deja sunt de ajuns glumele acestui clown devotat, are și penibilul o limită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu