vineri, 3 septembrie 2021

Fotbal ca-n România jurnalistică : ”Băi, omule! Unde ești ca intelect?”


Deci ( min 2:42 ) între ultimele 30 de melodii ascultate pe telefon sunt 20 de manele și...
” Eu n-am nimic împotriva acestui gen de muzică, dar stau să mă gândesc unde ești ca intelect când tu afirmi asta, că iubești să asculți manele. Băi, omule, unde suntem ? N-am nimic cu copilul, fiecare să asculte ce gen de muzică vrea, nu mă deranjează, și mie îmi plac anumite manele, dar cum să te motivezi ascultând manele ? Serios acum, sunt depășit de situația” - Viorel Moldovan, la emisiunea Liga Digisport
În primul rând Dennis Man nu scosese o vorbuliță despre faptul ca s-ar motiva ascultând manele dar dacă e sa vorbim discuții si să fim șmecheri , hai să arunc și eu una  :  n-am nimic cu fostul fotbalist Moldovan Viorel dar totuși , de ce ai sta într-un studio tv cu șapca așezată peste creier, plouă înăuntru la Digi , te trage aerul condiționat la chelie sau unde ești ca intelect ?
Apropo : deloc intelectualul ascultător de manele a dat gol aseară în Islanda - România 0-2. 
I rest my case. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu