joi, 2 septembrie 2021

Nicușor, mingea e la tine, decizia dacă suntem o echipa sau joci singur, pe post de libero...

  • ”Până acum nu am comunicat despre temele generale ale Bucureștiului deși îmi sunt foarte cunoscute. Știți, anterior am fost consilier general. Nu am comunicat, tocmai pentru a avea șansa unei discuții serioase cu Primarul General, Dl. Nicușor Dan, pentru ca să plecam din nou la drum de pe poziții neantagonice (dacă există acest cuvânt...). Și sa am aceeași discuție, sinceră, cu partenerii de la USR PLUS. Discuția cu Primarul General am avut-o deja, i-am expus punctul meu de vedere și condițiile de colaborare cu PNL București după ce în prealabil le-am discutat cu noul birou politic al PNL București și cu viceprimarul nostru, Stelian Bujduveanu. Discuția cu primarul general nu a fost concludentă, (a fost inițială, nu putea fi altfel) iar acum mingea se află în terenul domniei sale. Cerințele noastre sunt simple: (1) reformele asumate în campanie, (2) mai multa transparentă, predictibilitate și consultare în luarea deciziilor, (3) delegarea atribuțiilor convenite în protocolul din campanie către viceprimarul PNL. Vrem să ajutam serios, dar trebuie sa fim lăsați să ajutăm” 
  • Aștept răspunsul lui Nicușor Dan, aștept sa colaboram bine, pentru că peste ani oamenii nu își vor aminti despre orgolii mărunte ci dacă am făcut ceva sau am ratat o șansă rară. Nu am orgolii, avem prea multă treabă. Nicușor, mingea e la tine, decizia dacă suntem o echipa sau joci singur, pe post de libero, îți aparține. Noi suntem încă aici, cu tine”
Aleluia, pare-se că s-a rupt orice lanț de comunicare și/sau iubire între băiețașii ăștia care, odată votați, își fac de cap care - cum au chef. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu