sâmbătă, 18 septembrie 2021

Cadouri pentru Simona Halep - Iuruc şi o "săptămână de miere"

„Cel mai frumos cadou au fost rachetele de tenis de la doamna Ruzici. Au fost cadouri cerute… Pentru că am rugat-o să îmi dea o rachetă cu care a evoluat la Roland Garros. Soţul meu face o cameră, un fel de muzeu, cu toate trofeele mele, a fost dorinţa lui, nu a mea. Dorinţa mea a fost să facem această cameră la Constanţa, dar s-a schimbat planul şi este la Bucureşti. Toni a vrut o rachetă de-a domnului Ţiriac, una a domnului Năstase şi una de la doamna Ruzici. Până acum am primit doar de la doamna Ruzici, bărbaţii se lasă greu observ

Habar nu am cat de greu se lasa barbatii, dar am aflat de la amicul Nasty, care a mers la party cu mana goala si un cadou simbolic - nu racheta ceruta,  ca nea Ion haiducul vanator se afla la un safari undeva prin Africa.
Pentru ca fix in fund il durea pe miliardar de Halep-Iuruc, omul avea in plan sa impuste animale, placere de batranel plictisit...

PS

Asa cum anuntase, cuplul a plecat  azi dimineata intr-o "saptamana de miere"
O să plec câteva zile, nu pot să îi spun lună de miere, va fi o săptămână de miere probabil. Vreau să mă detaşez puţin pentru că a fost o emoţie destul de mare şi un stres. Îmi doresc să mă şi odihnesc pentru că urmează trei turnee importante.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu