miercuri, 8 septembrie 2021

PSD + PNL = USL 2.0 ? Dar totuși și ei ar fi buni dacă...

 Warning : citiți doar dacă posedați un IQ pozitiv format din trei cifre.



Acum USR & prostăcimea social-media atacă PNL folosind vechiul refren cu reconstituirea USL ( care atat timp cat guvernau împreună dispăruse ) doar pentru că PSD – potrivit propriilor calcule politice – nu vrea să fie remorca lui Dan Barna și Dacian Cioloș. Deci PSD nu e bun dacă nu vrea să dea jos acest guvern ca să ajungă la guvernare...tot USR-PLUS, dar ar putea deveni brusc foarte bun dacă ar vrea să facă jocurile lui Barna & Cioloș. 
Atata tampenie mai rar am pomenit, parol , si Ciolacu o spune bine
”Eu sunt Drulă, eu plec cu ranga să dau magazine jos și să fac zero autostrăzi ? Am înțeles, îl dăm mâine jos pe Cîțu, nu e problemă, ce urmează, domnule Barna, ce urmează ? Faci guvern cu AUR ? Spune-ne. Ce treabă am eu cu PNL și cu Cîțu, și cu Barna? Adică îl aduc pe Barna înapoi în Guvern după ce și-a dat demisia? Ce sunt eu, Jolly Joker-ul lor ? Ce e PSD ? Nu vedeți că e o mascaradă ? Nu e o criză politică pe principii, nu e o criză politică să țină de nivelul de trai al oamenilor, e o criză politică pe o luptă a lor și pe certurile lor

Stoica Valeriu are dreptate si cu asta am inchis problema, cine stie , poate doar cifrele de alaturi sa mai trezeasca in ceasul al 12-lea atat "echipa castigatoare" care a generat criza ,cat si cuplul de comici Barna-Ciolos.

Dar cum din pacate la alegeri se va ajunge foarte greu, ambitiile prezidentiale, gargaunii lui Cîțu si damblalele pluseristilor habarnisto-ciolosisti ne vor arde grav la buzunare, pe toti 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu