joi, 23 septembrie 2021

Adi Popa are ca obiectiv la Steaua promovarea în Liga 1 ?

Vreau să pun urmărul la îndeplinirea obiectivelor, adică promovarea în Liga 1. Ăsta este obiectivul meu din contract. Am o gândire pozitivă. Asta scrie și în primul sezon și în al doilea. În cazul în care nu reușim în primul, în al doilea sezon obiectivul este tot promovarea în Liga 1
Omul, de buna credință presupun, spune că obiectivul scris și semnat în contract e promovarea " și în primul sezon și în al doilea ". Foarte frumos, numai că in primul sezon, aflat deja în desfășurare,  nu se poate deoarece CSA Steaua nu are drept legal de promovare în Liga 1 din cauza formei de organizare a clubului. Nu mai comentez că valoarea actuală a lotului e mult sub orice minimă pretenție a Ligii I. Momentan de numele Steaua e demn doar stadionul modernizat pe care însă vin maxim 2-3000 de inși adică 10% din capacitate. 
Ar fi  însă două clenciuri.
Primul este ca fotbalistului nu prea îi pasă fiindcă " Între timp, am și dezvoltat un business foarte important în București și trebuia să rămân acasă. De aceea am ales să joc și la Voluntari și Clinceni"
Al doilea ar fi, îmi mențin o afirmație anterioară, că  Steaua ar putea repeta la vară scenariul fuziunii Farul-Viitorul poate, de ce nu, chiar cu Clinceniul dacă nu va pica, dar mult mai sigur cu Voluntariul lui Pandele. 
 Asa că, răbdare și om mai vorbi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu