sâmbătă, 4 septembrie 2021

Tsitsipas lipsit de orice urmă de respect pentru adversari & restul lumii

Tsitsipas a devenit în ultima vreme sursa multor controverse în circuit, ca urmare a tacticii pe care o folosește aproape mereu când e în dificultate : la capătul unui set pierdut, grecul își ia pauză de vestiar sau toaletă și rămâne acolo minute bune, încercând să își scoată adversarul din ritm și cam de fiecare dată reușește.
"Mi-am pierdut respectul pentru el", a spus Murray, după turul întâi de la US Open, Mannarino  pățise și el la fel, Zverev beneficiase de același tratament în trecut. Ei bine, fără nicio rușine grecul a apelat la aceeași tactică și în meciul cu Alcaraz, a plecat de pe teren fără sa mai anunțe abitrul de scaun, dar de data aceasta succesul a fost relativ, a revenit câștigând setul 4 dar a pierdut în decider, fiind și serios fluierat de publicul de pe Arthur Ashe Arena. Totuși la final tot el a fost " victima" mirată : 
"Toate acuzațiile care mi-au fost aduse sunt complet false. Acuzația cu meciul de la Cincinnati... e cel mai ridicol lucru pe care l-am auzit în viața mea. Asta arată nivelul celui care a putut să spună așa ceva despre mine. ( Zverev n.m. ) Tratamentul pe care l-am primit aici din partea publicului m-a surprins. A fost foarte intens. Nu există nicio regulă care să prevadă clar cât ai timp să faci un anumit lucru. Nu știu de ce toată lumea are ceva cu mine dintr-o dată, mai ales că nici ceilalți jucători nu respectă ceea ce cer ei de la mine" ( sursa )
Grecul o face pe prostul sperând că restul lumii îi seamănă dar nu prea e așa : când în trei meciuri consecutive se folosește de același tertip ieftin al pauzei de vestiar dar numai atunci cand e condus îi zici palicar golănaș și închizi subiectul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu