joi, 23 septembrie 2021

"Pupat toți piața endependenți" : câinele nu pleacă de la măcelărie ? - Iarăși am votat ca proștii, și cu asta ce-am făcut ?

Veți vedea că toată această ceartă între Barna, Cîțu, o să vedeți peste două-trei săptămâni că se pupă, după ce trec congresele. Se vor împăca. Cum să plece de la ciolan de acolo !? Ați văzut câine plecând de la măcelărie !? O să spună că sunt responsabili, că e pandemia acută. (...) Marea problemă este că eu nu îi mai văd cu reformele. Nu e nicio reformă. Sunt aproape doi de când sunt la guvernare, ați văzut vreo reformă? - Ciolacu Marcel


Momentul oarecum trist  se petrece atunci cand ajungi sa ii dai dreptate lui Ciolacu & PSD fiindca nu gasesti contra-argumente la ceea ce afirma si nici vreun politruc gen Tapalaga-G4 nu esti. 

Unde sunt toate promisiunile din 2020, unde e Presedintele cu anti-PSD-ismul afisat aproape zilnic, ce s-a ales din coalitia care, ne place sau nu, am inghitit-o ca sa "scapam de PSD"  ? 

Un exemplu , ( care poate parea oarecum minor pentru domnii Iohannis-Citu-Orban-Barna-Ciolos-Hunor ) e urmatorul : ieri dupa amiaza am constatat cum carnaciorii Peris, pe care ii iau constant de cativa ani, au ajuns 27 de la 22 ceea ce, dupa oricare calcul artimetic si-n Romania si-n SUA nea finantistule premier "castigator", reprezinta fix +25%, pe romaneste : inflatie 

Nu v-am votat alaturi de restul fraierilor ca sa-mi recomandati sa ies sa joc golf...

Totul este ca-nainte de belele n-am trecut, se trag sforile, se minte si cu asta ce-am făcut?

Se urzesc pe-ascuns vendete cum nicicând nu s-a văzut, tara-i plină de vedete si cu asta ce-am făcut ?

Pleacă-ai noștri, vin ai noștri e sloganul cunoscut; iarăși am votat ca proștii...si cu asta ce-am făcut?





Am scapat de PSD...și cu asta ce-am făcut ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu