vineri, 17 septembrie 2021

Mahala de România - "Super Dănuț" plângărețul non-stop : nu e vina lui, Șumudică, arbitrajul, transferurile , ghinionul...și Șumi nu a rămas dator

Facts : Jablonec ( loc 11 in Cehia ) - CFR Cluj ( loc 1 in Romania ) 1-0 

Si desigur, imediat au inceput lamentarile lui Petrescu Danut, aceasta valoare antrenoriala est-europeana, ba chiar mondiala, am putea zice

 

Chiar nu înțeleg ce a fost acolo, trebuie să revăd. Când iei roșu, penalty, nu e ușor. Echipa a reacționat bine în 10, nu mai țin minte vreo ocazie a lor. Am avut noi două ocazii. Din păcate, norocul nu pot să-l antrenez.(...) Am avut ghinion în aceste două meciuri ( Botoșani și Jablonec), cu adversari foarte puternici. Nu pot fi judecat. N-am început eu pregătirea, n-am pregătit transferurile. Eu am venit să ajut. E imposibil să am un impact rapid.
Dupa care a fost sunat Sumudica si,  slobod la gura cum il stie toata lumea , i-a tras  lui Danut niste palme cu piciorul

 

 

"Nu Petrescu a luat acele 4 campionate, președintele le-a luat, Marian Copilu, vă spun eu. (...) Nu înțeleg ce s-a făcut greșit. Să vină, facem o emisiune amândoi. Dacă are sânge în instalație, așa cum spune el, venim și discutăm față în față ca doi profesioniști și vedem ce s-a făcut greșit înainte și ce trebuie să repare. Nu sunt eu vinovat că îți aduci tu jucători cu două viteze - încet și pe loc. Nu veni acum să împroști cu noroi niște oameni care au venit acolo și te-au lăsat pe primul loc, cu 21 de puncte, 7 din 7.  (...)  În momentul ăsta, Petrescu trebuie să închidă gurița, dacă ne respectăm ca antrenori. Eu nu fac lucrurile astea, eu n-am vorbit de foștii mei colegi, care au fost înainte, nu e normal să faci așa ceva" - Șumi

Just,  n-o fi normal dar asta e Romania .

In plus, acesta e motivul principal pentru care niciun antrenor din generatia actuala nu mai are succes decat pe timp limitat si prin tari arabe sau din esalonul doi al Europei : pe mahalagii nu ii suporta nimeni afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu