sâmbătă, 25 septembrie 2021

Emma & Kate Middleton : clasic PR stunt dar...Emma Răducanu a renunțat la antrenorul Andrew Richardson ?!


Kate Middleton, Ducesa de Cambridge, la un eveniment organizat de Lawn Tennis Association (LTA) în onoarea sportivilor britanici Emma Răducanu, Joe Salisbury, Gordon Reid şi Alfie Hewett  - o actiune de PR clasica pentru casa de Windsor.

Cam in acelasi timp, stirea serioasa a fost  :  Emma Răducanu a renunțat la antrenorul Andrew Richardson, cel care i-a fost alături la US Open.
"Simt că mă aflu într-un moment al carierei în care am nevoie de cineva cu mare experiență la nivel înalt în circuitul WTA. Caut o persoană care să știe ce presupune munca la cel mai înalt nivel. Mai ales acum, când mă aflu la început de drum și când am mare nevoie de cineva care să mă ghideze și care să fi trecut deja prin asta"
Si, ce sa vezi, cum Darren Cahill tocmai s-a despărțit de Simona Halep după șase sezoane împreună, se afla pe lista scurta alaturi de Mouratoglu care a mirosit alta mina de aur cash...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu