sâmbătă, 11 septembrie 2021

Competiţia din USR-Plus e despre suspendarea preşedintelui sau sexul îngerilor ? Dacian Julien ar vrea să numească premierul...

„ Au mai fost cazuri în care preşedinţi ai României au fost suspendaţi şi ştim unde s-a ajuns. Eu personal nu cred că o suspendare - oricum o suspendare nu depinde de USR PLUS - dar, în general, nu cred că o suspendare l-ar face pe preşedinte mai activ” - Ciolos Dacian Julien la Cluj
 

Când ai ajuns sa discuți despre așa ceva în "dezbaterea" internă din Cluj, Latrina 3 - daddy Dragnea - Tariceanu - Voiculescu scrie pe USR-Plus și cei doi mari comici ai ecranelor de laptop, nu degeaba sunt acum amici cu AUR.
Dar, serios vorbind, ce s-ar putea discuta în USR-Plus când lor, nu le lipsesc doar membrii ci și o doctrină precisă, ce sa dezbată , sexul îngerilor ? I-auzi-i cum s-au definit : 
  • „Eu sunt un liberal şi în credinţă, şi în valori” - Barna 
  • „Sunt şi progresist şi tradiţionalist, în sensul în care ştiu de unde îmi trag rădăcinile, ştiu valoarea lucrurilor pe care le-am învăţat în copilărie, pe care le-am moştenit de la bunicii, de la părinţii mei - Cioloș

Deci USR-Plus e un fel de struțo-camilă liberal-conservatoare-naționalistă ? Păi și AUR e la fel.
Altfel Dacian  devin chiar comic când afirmă senin
Dacă intrăm din nou la guvernare - de ce nu - să propunem celor de la PNL şi UDMR, dacă mergem în continuare împreună, să facem o propunere de premier, care să-şi asume aceste reforme în numele Guvernului
I rest my case : ca un partid de 15% ( cu mare bunăvoință )  să numească premierul e deja demn de stand up comedy, Julien.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu