miercuri, 18 noiembrie 2020

Întreb nu dau cu parul : va aduce M-me Armand Clotilde în primărie un tip cu 15 ani de pușcărie pentru 2 oameni uciși ?

 

Mi-e tare greu să cred ca madame Clotilde a luat-o razna complet dar nu am gasit nicio dezmințire oficială pentru  faptul că ar dori să-l numească pe individ șef la Poliția Locală ci doar despre ... 

Consilierii personali ai primarului Clotilde Armand nu au fost numiți în funcție deoarece organigrama aparatului de specialitate nu oferă această posibilitate. Menționăm că în forma actuală a organigramei, la serviciul cabinet primar, nu sunt prevăzute posturi contractuale care pot fi ocupate pe perioadă determinată fără concurs sau examen” -  Biroul de Presă al Primariei Sectorului 1

Ia să vedem ce urmează...
UPDATE
Clotilde Armand pe Facebook: 
"Daniel Doboș nu este consilierul meu, nu a fost și nu va fi. Fiți foarte atenți: Tot ce ați citit despre această temă în ultimele 24 de ore este fake news. În alt registru: constat că responsabilii din Poliția locală continuă să mă urmărească și să-și folosească funcția publică pentru a face poliție politică. L-am demis ieri pe șeful poliției locale Sector 1. Astăzi vor pleca din Poliția Locală toți angajații care au făcut și fac poliție politică. De la primul la ultimul. Și începem curățenia cu departamentul de monitorizare."
Ok, o voi urmări cu maxim  interes...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu