marți, 10 noiembrie 2020

CovIdioții și conspiraționiștii anti COVID-19 vs. Simona Halep

Simona Halep a anuntat pe 31 octombrie ca s-a imbolnavit de coronavirus, iar la peste o saptamana distanta, a scris un mesaj pe retele de socializare in care a spus ca s-a vindecat.

Reactiile covidiotilor au urmat imediat : 

  • "Pacat. Imi erai simpatica, dar m-ai dezamagit. Stiu ca ai facut bani, e meritul tau, dar sa iei partea la mascarada covid...Trist" 
  • "Nu e vorba de bani, nu fiti naivi. E vorba de numarul mare de urmaritori si de a convinge lumea de existenta acestui virus. Astfel de postari vor aparea tot mai des" 
  •  "Doamne. Si tu ai picat in plasa lor? Te-am admirat, dar mi-a trecut" 
  • "Stai ca iti dau unfollow. Acum ca te-ai vindecat de Covid, sper ca te-ai vindecat si de bani" 
  • "Cum de se imbolnavesc doar persoane cunoscute, apoi se vindeca miraculos? Oare nu mai exista raceala?" 
  • "Bravo, Simona! Tu mai lipseai, ca simbol national, sa le faci reclama. Ce suma ti-au oferit sa minti o lume intreaga? Pacat" 
  •  "Imi pare rau sa o spun si totusi am s-o fac. E pacat sa cazi in aceeasi plasa cum au cazut si alte vedete TV si functionari, jurnalisti, totul se rezuma la bani. Multe cazuri de coronavirus sunt false. E trist ce se intampla".

 Probabil fix aceiasi covidioti care se bat la propriile mitinguri ?

 

 

Si punct. Ce poti sa mai spui ? Ureaza-le covidiotilor conspirationisti sa li se imbolnaveasca familiile si adio...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu