joi, 5 noiembrie 2020

Cu o oarecare doză de bun simț despre alegerile prezidențiale din SUA

"Așa e viața mea, și a ta-i la fel de rea, / Ceva neînțeles, ceva ce nu-i de ales..."

Am remarcat îl ultimele două-trei zile 1001 de analiști - blogărași - influensări - părerologi - habarniști sau doar plictisiți de  pe facebook, twitter, sau alte platforme aruncandu-și cu părerile (ne)avizate despre alegerile din SUA Trump vs Biden ( la cum se prezintă cifrele acum, aproape cert câștigate de Biden ) 

Eu reflectam ieri, la telefon cu cineva, că nu văd de ce m-ar putea fute grija americanilor fiindcă preocuparea mea e cu totul alta : am astazi apă caldă / căldură chestii care lipsesc de 2 zile la fel ca in ultimii 2-3 ani ?... 

Concluzia e destul de simplă : fiecare cu a mă-sii. Suntem la ani lumină depărtare de civilizație...  

P.S.

Nu, după fix 48 de ore apa incă nu a revenit. QED.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu