marți, 17 noiembrie 2020

Cum să nu ajungă toți românii la peșteră de sărbătoarea națională...ziua Sfântului Andrei ?

"Cum să nu ajung eu la peșteră în ziua Sfântului Andrei. Este imposibil! Și cum să nu ajungă constănțenii acolo? Dar, eu cred că pot să ajungă toți românii. Este adevărat Apostolul tuturor românilor. Aici nu este o sărbătoare locală, este o sărbătoare națională, (...) Vom merge chiar să ne susținem drepturile noastre de închinători, în instanță. Voi căuta cei mai iscusiți juriști, care deja m-au căutat.  Eu nu mă mulțumesc cu niște restricții care n-au logică și care ne restrâng drepturile noastre de închinători” - Macedon Petrescu  aka ( nume de cod Secu ) "Mache" aka Teodosie



 

Mai întăi am râs cu poftă citind ce a grăit dl Macedon Petrescu ( nume de cod Mache ) aka Teodosie imaginandu-mi milioanele de români care se vor încolona luni 30 Noiembrie mărșăluind către peștera cu pricina, dar mai apoi mi-am adus aminte de vorba aia din vechime :

Fă-ți crucea mare că dracul e bătrân...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu