sâmbătă, 14 noiembrie 2020

Bianca & Bodi love-story : "Eu stau coardă, la-nchisoare, tu cu şuţii prin locale..."

 Eu stau, coardă, la-nchisoare,/ Tu, cu şuţii prin locale, / La-nchisoarea cu capace ,/ Unde dezertorii zace...

  • Proxenetul Alex Bodi, fostul soț al Biancăi Drăgușanu, a fost denunțat  la parchet în luna septembrie 2020 de o altă fostă soție de-a sa, Silvia Iulia Sălăgean, ( prima foto ),  pe care o dusese să se prostitueze în Germania  . Ea le-a declarat procurorilor că în perioada 2014 – 2016 a practicat prostituția în Germania, la Frankfurt și Berlin 
  •  ”Îmi pare rău că Alex trece prin așa ceva. Eu am aflat acum din presă. Eu nu știu nimic despre acuzațiile care i se aduc, dar sunt convinsă că se va dovedi că este nevinovat. Sunt convinsă că va ieși ok din situația asta, așa cum a ieșit de fiecare dată din orice situație. Îmi pare rău încă o dată. Sunt sigură va fi bine”- Bianca Drăguşanu la Latrina 3

 


V-as provoca sa numărați curvele din text dar e probabil sa greșiți deoarece numărul curvelor de presă din Latrina 3 nu e foarte cert...

PS

Coarda se sare în Dubai




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu