luni, 2 noiembrie 2020

Punctul cu VAR : adio dar raman cu tine ! Dan Petrescu își ia la revedere de la toată lumea...

...lumea comentacilor TV care au destul timp si atat creier ca sa il si creada

 


Rezumat : 
"M-am săturat! Mă duc, gata! Îmi iau la revedere de la toată lumea. Vreau să-mi iau și eu o pauză, că nu mai pot. (...) Cu arbitrii eu știu că nu avem nicio șansă anul ăsta, așa că nu mai are rost să mai mergem pe la meciuri.(...) Nu mai pot să fac performanță în România. Trebuie să îmi caut de lucru, sincer"

Deci cand castiga enspe campionate ajutat de arbitrii era bine, acum cand a dat de greu cu meciuri la 3-4 zile distanta si-a gasit omul motivatia : conspiratia impotriva CheFeRe Cluj, arbitrii, federatia, liga, etc . Isi va cauta de lucru, cine stie, cum Barcelona sau Manchester United merg destul de rau , poate-poate il suna careva...din China.

In mod interesant, patronii cel putin la fel de idioti il sprijina declarand ca nu permit echipei sa se prezinte la meciul urmator din campionat.

Fotbal si circ made in Romania...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu