joi, 19 decembrie 2019

Ziua și scandalul : CatastroFirea i-a "lovit" și pe ALDE prin Tomnița & Tudy

Ieri in sedinta CGPMB tinta mahalagismelor a devenit ALDE care, de aceasta data, nu s-a mai situat de partea PSD.
Tomnița Florescu, consilier ALDE- viceprimar al Capitalei, a cerut retragerea de pe ordinea de zi a proiectului care viza spitalul metropolitan pe motiv că "are 3 foi" și nu poate vota alocarea unui miliard de euro în baza acestora, declarand că este de acord cu construirea acestuia, dar dorește mai multe informații.
Firea a acuzat grupul ALDE de ipocrizie și a declarat că au avut timp suficient să se informeze. Mai mult, aceasta a acuzat că Tomnița Florescu dorește impunerea unui arhitect pentru proiectarea spitalului, care ar dori 1 milion de euro pentru el, pentru proiectare...
  • „Am vorbit cu doamna viceprimar, din respect pentru profesia domniei sale, de arhitect, şi din respect pentru că am fost într-o coaliţie de guvernare locală şi din respect pentru dumneaei ca persoană. Singura propunere concretă a fost aceea să lucreze la acest proiect domnul arhitect Cristian Tănăsescu, român emigrat în Franţa, care lucrează în Franţa, care s-a întâlnit cu echipa mea, nu cu mine – pentru că ar fi însemnat trafic de influenţă (…) – şi care a cerut doar pentru el un milion de euro
  • Haideţi să vă spun eu cum au stat lucrurile, şi am crezut că nu voi fi provocată : au fost făcute acuzaţii nefondate. Unu – că noi spunem cine să câştige la tramvaie şi că noi venim cu un spital scump. Am înţeles, dacă nu e arhitectul pe care l-a vrut doamna viceprimar, nu mai facem spitalul”
  • "Nu a venit grupul ALDE să facă presiuni pe mine şi reprezentanţii direcţiilor care au coordonat licitaţie de tramvaie? Mai puţin domnul Tudor Ionescu. Nu aţi venit voi, ceilalţi trei ? Nu aţi venit să îmi spuneţi că trebuie să câştige Astra ? Aţi venit cu totul notat pe agendă, că Astra are tramvaie bune, că sunt româneşti. L-am chemat şi pe directorul Direcţiei de Integritate. Nu noi suntem cele care decidem cine câştigă. Poate câştigă Astra, poate câştigă ceilalţi. (…) Cum adică nu a fost presiune?"
Well, well, ok, bravos integritate te halesc...😉
Păi "duamna primar general" catastroFirea , dacă nu mințiți, ca de obicei la Latrina 3, de ce n-ați sesizat imediat DNA pentru trafic de influență, va durea gurița ?
 Dar ce să vezi, proiectele au trecut cu voturile băsistilor din PMP fiindcă cine se aseamănă se adună...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu