vineri, 13 decembrie 2019

PSD ne spune cât mai costă o campanie de presă la Latrina 3 via Mihai Gâdea

Din stenogramele DNA, apare o discuție între PSD-iști nițeluș isterizați fiindcă bănuie că se atacă unii pe alții în presa locala :
  • - Eu i-am zis lui Mircea, io… daca ma mai musca mult lumea de cur, printre care si colegii tai de la Arad, eu scot 10.000 de euro din buzunar si ma duc la Antena 3…Eu nu ma duc la o fituica din asta, aicea, sa… Eu scot 10.000 de euro din buzunar, ca-i am, ma duc la Antena 3 si-i dau lui Gadea… si… si trei… si trei zile vorbesc numa’ de … nu… numai de Lu… Lucaciu, de Ispravnic, de cine vreau eu! - Aurel Costin Purceld ( provenit din PSD Caras-Severin ) 
  •  - Nu intra in discutie schimbarea dumneavoastra - Cristian Horgea , vicepresedinte PSD Arad, sotul prefectului de Arad, Florentina Horgea

Deci...doar 10000 euro, băieței ai lui Voiculescu ?
Ieftin ca braga, dar deh, nu mai sunt nici latrinele tv ce erau odată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu