marți, 3 decembrie 2019

Hagi : Nimeni nu m-a invitat la tragerea la sorţi pentru EURO 2020

N-am fost invitat la gală, dar nici nu era obligatoriu. Asta e, aşa s-a gândit. Întrebaţi-i pe cei de la Federaţie. De ce să mă simt afectat? Eu mă simt mândru că am jucat pentru România. Nimeni nu m-a invitat. Şi nu vorbim de ambasador, vorbim de invitaţie. Eu mă duc la Constanţa să produc jucători pentru România, să joace pentru România, restul contează mai puţin”
Nu cred că FRF lui Burleanu se putea face de rahat într-un mod mai grandios ( de altfel cu mari eforturi a ajuns la eveniment chiar și Gică Popescu, ambasador al competiției, fiindcă nici el nu fusese invitat ). Alta absenta de pe lista : Emeric Jenei !
Consilierul FRF Andrei Vochin invocă o gafă și nu înțelege cum s-a putut ajunge la o asemenea situație, în timp ce Burleanu tace ca un peștișor de acvariu.
Totuși, pe de altă parte mi se pare normal venind din partea unuia intitulat Burleanu. Cine sau unde era burleanul  pe vremea când Hagi & Popescu făceau o țară mândră în 1994 la CM din SUA și pe urmă jucau la un Real, la o Barcelona, etc ?
Vă spun eu unde era : la 15 ani juca fotbal cu nasturi în Focșaniul natal, cam cu atât se poate lăuda președintele FRF în materie de fotbal.
Fiindcă, ne place sau nu, așa stau lucrurile in România, așa arată scara valorilor sau, citându-l aproximativ pe Păstorel putem zice ca
"...În ţara asta prefăcută, căcaţi conduc în loc sa pută
Iar fotbalistii-adevăraţi sunt daţi afară de căcaţi..."

Un comentariu: