sâmbătă, 28 decembrie 2019

În apărarea lui Bulai Iulian, un cre(ș)tin catolic practicant



Spre deosebire de restul lumii ( presa care-și găsește subiecte exclusiv pe facebook și agitata comunitate de acolo ) nu am nici cea mai vagă intenție să popularizez sau să comentez ce a emis Bulai Iulian despre Crăciun din simplul motiv că nu-mi pasă. E o țară liberă, fiecare poate să gândească cât-și-cum îl duce capul și să împărtășească și altora din  adânca-i înțelepciune. Bref : nu am nicio problema , nu dau doi bani.
Cu totul alta este problema mea, mult mai interesantă, zic eu.
Omul face parte din USR, formațiune care afirmă că ar fi compusă din "oameni noi" , partid care după 3 ani de funcționare încă nu și-a găsit o doctrină dar o va cauta într-un referendum online și nu are vreun program politico-economic dar spune că lucrează la el ( probabil tot online afișând poze pe facebook ).
Întrebarea - problemă e : poate cineva să-mi spună ce anume a prestat, ce realizări are, cu ce s-a ocupat, în fine ce îl califică pe Bulai Iulian pentru poziția de deputat, om nou în politică, mâine-poimâine , cine știe, ministru pe undeva ? Am să las linkuri  (  unudoi ) spre CV-urile afișate de om cu mânuța-i  proprie și cine găsește răspunsul e rugat să mă lumineze.
Până atunci, repet : chiar nu dau doi bani pe ce emite orice zero sau pe ciudățeii bolnăviori cu nervii care il susțin din saloanele de la Obregia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu