duminică, 15 decembrie 2019

Sportul pe tobogan...dar de la Țiriac dar nicio vorbă de rău despre PSD

Ion Țiriac cuvântând la seminarul Upgrade România: Sănătate prin sport. Sportul, mina de aur a economiei"
  • Eu am fost peste tot şi am văzut că nu mai avem sportivi, nu mai avem tehnicieni, iar asta e cea mai mare problemă. 
  • M-am dus pe la Guvern ca pe vremea lui Maurer, de vreo 10 ori pe săptămână şi am ajuns la faimoasa concluzie că sunt bani pentru cele 1.000 de grădiniţe olimpice de care eu tot vorbesc. Dar din cauza birocraţiei ele nu există nici în ziua de azi
  • Noi ne ducem din groapă în groapă şi am ajuns într-o situaţie de a ne întâlni degeaba. Sportul în România, şi o spun cu toată răspunderea, a dispărut. La Jocurile Olimpice de la Sydney am făcut 26 de medalii cu buget de 300.000 de dolari. Dar eu nu am niciun merit. A fost meritul moştenirii din epoca ceauşistă.
Bun, nu-l contrazic de nicio culoare dar dacă tot s-a dus de "10 ori pe săptămână" la amicii din PSD pentru 1001 de probleme nu neapărat mereu legate de sport, chestia asta , ignorând extrem de profitabilele-i afaceri proprii, la ce a folosit țării ?
Altfel refrenul fredonat "Toți sunt la fel" nu îi aparține haiducului vânător fiind deja tocit de guritele PSD-iste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu