joi, 12 decembrie 2019

Ce se întâmplă când un clown ramolit pune botul la un fake-news : Năstase Ilie

  • Nu mă miră, suntem în România. Tovaraşul Iohannis are nevoie de publicitate. Eu nu înţeleg de ce nu a făcut-o până acum ?
  • Eu sunt mai român ca el. După nume şi sunt mai român. Nu trebuie să îmi pun mâna la piept ca el ca să reprezint România
  • Dacă mie mi-a dat 2 ani şi 10 luni, lui Băsescu ce trebuia? Să îi dea 100 de ani ?!
Trezindu-se sunat de Pro X și uitând ( deh, uneori alcoolul face ravagii )  părinții l-au intitulat Ilie nu Adrian , gheneralul mult mai român decât alții, a vărsat dejecțiile xenofobe de mai sus. Numai  golănașii de la Pro X nu l-au informat pe ramolit  Președinția deja anunțase numele în cauza, printre care nu figura 
 „Președintele României, domnul Klaus Iohannis, a semnat miercuri, 11 decembrie a.c., decretele privind retragerea decorațiilor domnului Adrian Năstase, domnului Bucur Gheorghe, domnului Mitrea Miron Tudor, domnului Mucea Dorinel Mihai, domnului Mencinicopschi Gheorghe, domnului Cuteanu Emilian, domnului Severin Adrian, domnului Voiculescu Dan, domnului Manţog Ionel, domnului Muntean Mircia, domnului Anghel Gh. Cristian și doamnei Jianu Irina Paula”.
Ăsta e omul Năstase și atât îl duc neuronii pe care îi mai posedă, nu c-ar fi avut vreodată prea mulți în funcțiune.
Dar în cazul lui, CNCD nu prea mai are ce face. Poate doar Gerovitalul...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu