miercuri, 18 decembrie 2019

"Un mediocru patentat, pus moț în vârful partidului fondat de altul de o gașcă de securiști de nouă generatie "

"Credeți că eu și alții nu ne putem mobiliza să facem sesizări colegilor? Putem. De ce nu o fac? Pentru că îmi repugnă delatorii și delațiunile, îmi aduc aminte de PCR și Securitate și pur și simplu vomit.Și mai presus de orice, că tot fac unii exerciții de imagine, nu au murit niște copii și tineri acum 30 de ani, ca să îmi fie mie luată libertate de exprimare de un mediocru patentat, pus moț în vârful partidului fondat de altul de o gașcă de securiști de nouă "generatie   Dacă va avea careva răbdarea să citească comentariile va desluși nivelul "discuțiilor" din USR, partid care având doar câteva mii de membrii trăiește hrănindu-se cu iluzia unei guvernări după 2020
Nu are o doctrina clară dar o va caută abia la anul într-un "referendum online începând cu 1 februarie 2020" ( !?!* 😂 ) , nu are un program economic dar lucrează la el ( în poze pe facebook ) , pare populat de indivizi de bună credință dar conduși de niște non-valori triste uneori chiar cazuri de pshiho-patologie aplicata ( Caramitru Jr. ) și trăiește în online datorita a două situri partizane ( g4media și hotnews ) care laudă sau, măcar, nu critică absolut niciodată, indiferent ce trece prin mințile din fruntea USR.
( Asta ca sa nu mai spun ca in timpul asta "aliatii" din Plus fac misto de ei punandu-le piedica. )
În ceea ce mă privește, mă limitez să mă amuz de multe uneori studiind evoluția cvasi-copilărească a unui "partid" cu pretenția de a fi format din "oameni noi" dar care dau dovadă că posedă absolut toate "calitățile" celor vechi pe care ar vrea să îi înlocuiască rapid.
Dar în cei 3 ani, 2 lideri și 5 Congrese , de când funcționează nu m-au convins abolut cu nimic ...

  * Și dacă din referendum iese altă doctrină, ce te faci, coane Barna , mai bagi rapid un Congres?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu