sâmbătă, 20 februarie 2021

Tolo, fă-te că nu vezi ! Pupincurismul & nepotismul - sporturile naționale ale românilor : “Neamul Ursăcheștilor“ răzăși "noi" din USR-Plus

Oana Ursache a făcut facultatea de limbi străine la Universitatea Ștefan Cel Mare din Suceava, din 2011 fiind lector de limba română la Universitatea din Granada. Fiica ei a fost angajată la cabinetul Siminei Tulbure, deputat USRPLUS ales în circumscripția Diaspora. 

„Am luat la mână și notițele pe care le-am luat în timpul interviului meu cu Sînziana și recunosc că deși sunt obosită, m-am bucurat să-mi aduc aminte de acel moment. Este o persoană pe care se vede de la o poștă că vrea să demonstreze și să se afirme, făcând lucruri bune pentru țară”,  explica deputata Tulbure într-un e-mail  făcut public. 

După ce Simina Tulbure a ajuns deputat, a angajat-o pe fata Oanei Ursache, Sînziana Covaliu,  la cabinetul ei...( sursa )

Un bun motiv ca femeia sa se laude ca un om nou care este... 

...si un motiv si mai bun ca presa sa dezvaluie ca oamenii noi au fix aceleasi apucaturi ca vechii

 

P.S.

Aproape ca uitasem : Tolo, fa-te ca nu vezi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu