duminică, 21 februarie 2021

Raed Arafat s-a săturat de Koroiu...pe facebook

Ca urmare, mesajul meu catre "maestrul" Cristoiu este urmatorul : Nu am obosit sa muncesc, nu am obosit sa-mi fac treaba dar m-am saturat de personajele ca dumeavoastra, domnule Cristoiu, care sunt dispuse sa denigreze si sa murdareasca venind cu stiri false si cu informatii incomplete, pline de venin, dar care nu au niciun fundament in real. (...) In concluzie, eu imi voi continua munca de a construi mai departe iar dumneavoastra veti continua sa raspanditi minciuni si narative false si veninoase, pentru ca la varsta dumneavoastra sigur nu va veti schimba!

 

 

 

Serios vorbind și eu m-am cam săturat de toți gradații sau informatorii lor care ne bântuie de 30 de ani încoace, așa că, ori la judecata în instanță cu Koroiu si patronii lui ori...degeaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu