sâmbătă, 20 februarie 2021

400,000 euro din banii publici pentru clientul PSD - avocat al lui Tudorache

Știați deja  subiectul dar acum l-a lamurit pe de-a întregul  și Clotilde

Avocatul fostului primar este cel care a lansat atacul abject pentru că mi-am permis să ofer unor tineri artiști posibilitatea și spațiul din holul Primăriei pentru a expune artă plastică. De ce-ar fi făcut asta? Pentru că avocatul fostului primar are de pierdut niște bani. Mulți. Acesta a încasat în perioada 2018-2020 aproximativ 2 milioane de lei doar de la Poliția Locală pentru servicii juridice cu toate că instituția are un Serviciu Juridic. De cine a fost condus acest Serviciu până să vin eu în primărie? De reprezentatul PSD în BES 1, doamna care apărea din senin pe la acțiunile mele în campanie și încerca să le denatureze, doamna care în prezent a ajuns asistent parlamentar la cabinetul primarului cu diamante. Tot doamna respectivă a dat în judecată prin Poliția Locală niște jurnaliști independenți pentru că au avut curajul să publice date din SICAP ( adică publice ) despre jaful din banii publici. V-am mai prezentat în trecut că în Poliția Locală este grup infracțional organizat dar avem un proiect de reorganizare prin care reformăm această instituție. Vă spun : Noi vom continua reforma administrației și nimic nu ne va sta în cale. Zilele trecute acest domn avocat a atacat în Justiție o Hotărâre a Consiliului Local prin care Poliția Locală a Sectorului nu mai are voie să contracteze servicii juridice externe. Interesant, nu? * Atașat vedeți cu cât l-am plătit noi pe avocatul fostului primar al diamantelor.” - Clotilde Armand.

I rest my case : o fi  madame Clotilde nesuferită de multe ori , nu contest asta, dar aici are dreptate 1001% : când zici Tudorache, zici diamante aka Mafie PSD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu