luni, 15 februarie 2021

Cătălina Ponor : ”Nu mă vaccinez MOMENTAN, e o frică indusă la TV. COVID e o gripă mai virală și mai agresivă"

...Apoi, am început să îmi dau seama că e doar o gripă puțin mai virală și mai agresivă, dar am purtat tot timpul mască (...) Ni se induce în continuare această frică de virus, mai ales la televizor. (...) Eu nu mă vaccinez momentan. Nu am încredere și ți-o spun cu toată sinceritatea ! Mi se pare, în primul rând, că s-a obținut prea repede și, în al doilea rând, nu știm care sunt reacțiile adverse ale acestui vaccin. Se dau doar presupuneri și e bine să ne informăm despre acest vaccin. Mai aștept. Am răbdare” - Cătălina Ponor

Well, marea campioana ajunsă la 33 de ani după o cariera fabuloasă sportivă, a devenit subiect pentru tabloide și știri mondene, n-ar fi nimic deosebit până aici în afara faptului că, de regulă, tabloidele și siturile de sport îi schimbă sensul declarațiilor prin omisiuni.( Mai sus sunt citatele exacte )

Dar în cazul acesta, tot ce spune este perfect adevărat & argumentat și, afirm foarte serios că sunt de aceeași părere :  procedez  la fel acum, când cam nimeni nu pare capabil să ofere niște explicații logice despe pandemie : unde - cum a apărut virusul , când se va sfârși, ba dimpotrivă, predicțiile sunt destul de sumbre pentru viitorii destui ani.

Asa că eu îi dau dreptate : sunt pro-vaccinare dar aștept.😎

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu