joi, 11 februarie 2021

"Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni !"- panarama* națională șoșoacă executată chiar de AUR

 „Femeile sunt omorâte și se distruge matricea națională a poporului român! Puteți să mă amendați, puteți să faceți ce vreți, adevărul va ieși la iveală! Omorâti România pas cu pas, vaccinând femeile, care duce ( sic !) la sterlitate !” - Şoşoacă Diana, ieri in Senat

 „Doamna Şoşoacă este parlamentar al Partidului Neamul Românesc, ales pe listele AUR, în baza protocolului făcut între Partidul Neamul Românesc şi AUR în data de 20 octombrie 2020. Acel protocol a fost valabil până pe data de 7 ianuarie.” - Ninel Peia


„L-am sunat și pe George Simion și a fost imediat de acord. Am strâns grupul de senatori AUR, le-am spus. Știu foarte bine toți cine este Diana Șoșoacă, ce structură are, colerică, emană numai energie negativă. Nu am mai putut. A continua cu ea în AUR înseamnă a compromite formațiunea pe termen lung (...)  Am vorbit cu Biroul Central, forul de conducere la nivel național. S-a votat. Toți au fost de acord cu excluderea. Așa că, doamna Șoșoacă nu mai este membru al partidului, ea va rămâne senator.  "- Sorin Lavric

 

Nimic demn de comentat aici

Oricine poseda un IQ pozitiv stia de la inceput ca mangalita-senator e buna doar de internat alaturi de psihoPeia fiindca, nu degeaba se spune, cine se aseamana se aduna... la Socola sau Obregia,  locuri libere sa fie.

* see DEX

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu