duminică, 26 ianuarie 2020

Angajatii lui Mark Zuckerberg pe noi culmi ale prostiei


Cu enormitatea de mai sus m-am trezit dis-de-dimineață deschizând browserul când mi s-a cerut să-mi verific contul ( cod telefonic, parola, etc ) fiindcă de pe acesta s-ar fi facut #spam. Care ar fi fost spamul, vedeți în imagine...
Am impresia ca pe acest site unde poți gasi  minim 30% fake profiles , poți citi minim 50% fake news dar care nu are niciun fel de probleme cu reclamele erotice ale celor ( minim ) 50% dintre "modele" , angajații ( sau roboții )  lui Zuckerberg au luat-o razna rau...
Asta ca sa nu zic că #spam se numesc 'jdemiile  de clipuri-reclame ale Facebook,  de 15-30 de secunde , care au invadat toate jocurile online întrerupându-le des.
Dar na, banii vorbesc...
UPDATE
Next day : fix aceeasi faza de prost gust pentru o postare in care ( ascultand de sfaturile altora ) nu mai taguisem pe nimeni, nu mai share-uisem, nimic din toate astea.
Asa ca am decis : fuck Facebook, i'm outta that stupid shit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu