joi, 28 aprilie 2022

Tov. Dîncu Vasile de la ( CheFeRe ) Cluj, ministrul Apărării, e un mincinos patologic : "CSA Steaua va promova în Liga 1* și se va bate la titlu"

„Nu am auzit că ar fi investit cineva aici. Eu sunt cel care a pus în proiect acest stadion, nu căpitanul de la FCSB sau alt căpitan. A investit statul român în acest stadion, prin CNI. Poporul român revendică acest stadion

Am ascultat aseară live declarațiile aproape ireale ale sociologului ajuns întâmplător și absolut fără niciun merit ministrul Apărării și mi-am făcut cruce. Încep prin a demonta minciuna nerușinată despre proiectul stadionului : în 2017 când s-a demarat modernizarea arenei din Ghencea, Dîncu Vasile era un pieton, un nimeni din PSD Cluj și acum în 2022 își arogă merite...pentru ce ? Fiindcă acum poate trage bășini prin loja oficială, jinduia la locul lui Valentin Ceaușescu ? 

În fine să lăsăm, zici PSD - mincinos zici, dar, într-un limbaj cu destule lipsuri, printre multe alte aberații omul a rumegat următoarele idei SF :

  • -  stadionul Ghencea construit de stat e al poporului român deci...nu poate juca oricine acolo. 
  • -  o decizie atunci când cineva vrea să închirieze o arenă publica trebuie luată de...comunitatea  suporterilor din zonă 
  • - CSA Steaua ar trebui să promoveze chiar dacă legile din fotbal scriu negru pe alb altceva

Nu voi comenta prea mult tâmpeniile patronului ocult al CheFeRe Cluj care e adîncu implicat în 1001 de măgarii ardelenești, asa că am să explic d-lui Moraru de la DigiSport ( cu care în esență sunt total de acord ) o singura chestie : tov. Dîncu e doar un plăvan sau, mai precis,  o musculiță de pe balega unui plăvan. 
Atât.
 

*P.S.
 

Am văzut câteva meciuri ale CSA Steaua în playofful Ligii secunde și pot sa spun că, fără exagerare, până și copiii cu care apar  acum retrogradatele Clinceni și Mediaș i-ar măcelari la scoruri jenante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu