sâmbătă, 30 aprilie 2022

Sătulul ministru Chesnoiu la shopping

„Înainte să fac cumpărăturile, mănânc. Când mergi la cumpărături şi ţi-e foame, ai cumpăra jumătate de magazin. Le punem pe toate în frigider şi la finalul săptămânii umplem coşul cu produse agroalimentare care ajung la gunoi. În general, nu merg cu listă, pentru că adică funcționez după ce am nevoie în casă să mă hrănesc. Am ajuns să întorc fiecare sticluţă de iaurt pe toate părţile să văd dacă e bio, când expiră", a sous Adrian Chesnoiu, citat de Agerpres.

Omul muncii ajuns ministru crede că a găsit soluția ca românii să nu mai cumpere mai multă mâncare decât le trebuie, eu cred că are nevoie de o gramatică sau ceva "pentru că adică" deci pare mai tâmpit decât Daea și, dacă nu e prost, se preface excelent că e. 

Cine se duce flămând la cumpărături și cine cumpăra jumătate de hipermarket, pensionarul cu pensia lunară cât o noapte de club sau cel cu salariul mediu pe economie și vreo doi copii ? Nu, intelighenție PSD așa că, nea ministrule cu burta plină, nu mai da lecții de supraviețuire altora fiindcă românul are vorba aia "Sătulul nu-l crede pe flămând" . Despre produsele BIO , e clar că nu ai habar prețurile acestora, minim +50% față de cele "normale".

Mai bine învață lectia maghiarilor care, așa mi-a spus cineva, au obligat supermarketurile să cedeze marfa din rafturi cu două zile înainte de data expirării.

În final, pentru Ciolacu : chiar nu găseai un ministru al agriculturii cu IQ pozitiv, frate ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu