luni, 11 aprilie 2022

Fotbalul MARE : despre RESPECT cu Pep & Jurgen

"Nu știu dacă Jurgen mă respectă, dar eu îl respect mult de tot. Mă face un manager mai bun, echipele lui au fost mereu pozitive, agresive și concentrate pe atac. Încerc să îi copiez stilul într-o oarecare măsură. Nu suntem prieteni, nu ieșim să luăm cina împreună, dar sunt convins că vom cina într-o zi în "hall of fameul" fotbalului. Am numărul lui de telefon, dar nu obișnuiesc să îl sun. Dar am un respect enorm pentru el și îi transmit că sâmbăta viitoare voi încerca din nou să îl înving" - Guardiola
Respectul dintre cele mai bune echipe și cei mai buni antrenori din Premier League este maxim și între cele două  am putea avea o finală de vis în Champion's League, dar pănă acolo le așteaptă marți & miercuri retururi grele, apoi, dacă trec, semifinale la fel de dure. 
Apropo, duminică cele două au un nou randez-vous în Cupă 😉. Fericiți fanii englezi...
P.S.
Nu mai subliniez că DigiSport , post care se laudă ca va transmite Premier League începând din sezonul următor, nu are nici măcar un singur cuvânt despre acest meci pe prima pagină , pentru aceste zerouri jurnalistice dâmbovițene există doar penibilul fotbal autohton cu gigi-reghe-dănuț-ilie, etc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu