duminică, 10 aprilie 2022

Inventați spectatori fără telefoane pentru Ronaldo & o presă de sport specială pentru regele-patron-antrenor Hagi

"După un meci frumos de fotbal, am ajuns la poliție. Nu îmi vine să cred că spun asta, dar Ronaldo i-a luat telefonul din mână lui Jake și i l-a spart pentru că l-a filmat când a ieșit de pe teren la finalul meciului. Sunt șocată că un fotbalist profesionist poarte ataca un copil în felul acesta. Dacă cineva are înregistrări cu momentul acesta vă rog să mi le trimiteți. Acești fotbaliști sunt niște infractori. Și Ronaldo este tată. Cum s-ar simți dacă cineva i-ar face acest lucru copilului său?"


#MUFC are looking into an incident involving Cristiano Ronaldo and what eyewitnesses say was a mobile phone hitting the ground after his side's defeat at Goodison Park.

Și, ce să vezi, Ronaldo chiar recunoaște ca s-a purtat ca un golănaș ieftin  invocând motive penibile.



După care, puțină caterincă cu...


Unde e etica profesională? La ce nivel am ajuns? (...) Hai să fim direcți, e lipsă crasă de etică profesională!Mai ales că în față apare cineva care merită mai mult respect. Sunt cine sunt! Cu mine, Liga 1 e mai interesantă. Fără mine pe bancă, sunteți mai săraci, vreți, nu vreți. E grav! Ce e mai grav e că eu sunt pus într-o situație dificilă după meci, e manipulare negativă vis-a-vis de numele meu, care e la mijloc. Sunt pus într-o situație destul de jenantă. Asta mă pune pe gânduri"- Hagi la Digi Sport


Doua momente fără nicio legătură între ele ? 

N-aș zice asta, e vorba doar de ceva lipsă de educație combinată cu convingerea unora că ar fi mai speciali decât alții și deci că totul li se cuvine. 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu