duminică, 17 aprilie 2022

Petiție WTA : Andreea Prisăcariu - un stand-up comedy special la Netflix

În fond, fata s-a simțit bine, mai greu a fost pe teren cu Swiatek care, fără nicio urmă de simpatie pentru stand-up comedy, a făcut-o lăptăreasă full, 12-0 în 47 de minute, dar Andreea a ramas optimistă
A fost un duș rece de care aveam nevoie în carieră. Mă bucur că am fost convocată și m-am prezentat așa cum o fac pentru România de la 12 ani și o să o fac în continuare. Din păcate această convocare a însemnat și crucificarea mea de către presa română, ceea ce e în regulă. Am intrat cu gândul să câștig și cred că asta este un plus mental. Eu merg înainte și cam atâta am de spus.
Chiar merită un stand-up comedy special,  nu o înțeleg dar nici nu-mi bat capul : fătuca e locul #324 WTA la 22 de ani, încă nu se califică măcar  să joace turnee WTA ci doar ITF, deci la ce viitor speră, la un loc în primele 200, poate când va ajunge la 32 de primăveri ? 
Dar în fine, nu e vina ei dacă un habarnist-comentator gen Morariu visează la DigiSport că ar putea lua un set în fața Igăi Swiatek, ascultați-l

 


Totuși, iată ce a înțeles Andreea din lecția crâncenă încasată
... pe Instagram, pentru aplaudaci
Sunt de top și nu trebuie să o dovedesc nimănui

 Curat top, dar top tattoo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu