marți, 12 octombrie 2021

Preliminariile Qatar 2022 : România a învins greu Armenia cu 1-0...și Rădoi a anunțat oficial că va pleca înainte de baraj

"Din luna noiembrie, echipa naţională trebuie să îşi găsească antrenor. Eu nu voi mai fi, contractul meu se termină, eu îmi văd de treaba mea. (...) Nu știu cât va dura pauza. Deja știu că nu voi continua la echipa națională!. Răzvan Burleanu și Mihai Stoichiță știau decizia mea. (...) Am luat echipa la un baraj, o predau la fel pentru că obiectivul este locul întâi sau locul doi”

Aseara pe Ghencea dupa un meci care, in cel mai bun caz, ar putea fi catalogat  ca mediocru, in fata unui adversar cuminte care nu a pus probleme prea mari, acum cu prima sansa de a ajunge la baraj, Mirel Radoi a ales sa anunte ca...pleaca de la carma echipei cam in stilul " gasiti alt fraier pentru viitor" .  
Impresia mea a fost ca lui Radoi i s-a cam acrit de toti habarnistii din fenomen si a ales sa plece demn aproape de realizarea obiectivului dar inaintea barajului, ceea ce nu poate fi condamnat. In fond, acum ca a cunoscut materialul pe care-l ofera Romania, poate lasa pe alt antrenor sa performeze la baraj...daca e in stare. Variantele FRF sunt cele deja traditionale.

Dar cum meciurile de baraj sunt inca departe ( semifinale - 24, 25 martie 2022 si finale - 28, 29 martie 2022 ) si nici vorba sa fie cunoscute potentialele adversare , Burleanu& Co au timp sa-si  gaseasca alta valoare victima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu