vineri, 8 octombrie 2021

Germania - România : cronica unui eșec anunțat de casele de pariuri

Transmis live deseară de la 21:45 la ProTv , meciul cu Germania este anunțat la casele de pariuri ca fiind cronica unui eșec anunțat  : echipa noastră are pentru o victorie neverosimila cotă 21 



 "Eu mă uitam astăzi pe cotele de la pariuri: 21 pentru victoria României! 21! Eu nu cred că a mai fost vreodată. Și 1.12 pentru Germania. Deci 21 mi se pare...N-am mai văzut cota asta, nu știu, dar nu-mi aduc aminte ca vreodată selecționata noastră să aibă cota asta." - Ilie Dumitrescu, imaginea unei case de pariuri

Acum, serios vorbind  nu ai decât să citești echipele probabile : 

  • Germania : Neuer (Bayern) - Hofmann (Monchengladbach), Rudiger (Chelsea), Sule (Bayern), Kehrer (PSG) - Kimmich (Bayern), Goretzka (Bayern) - Gnabry (Bayern), Muller (Bayern), Sane (Bayern) - Werner (Chelsea) 
  • România : Niță (Sparta Praga) - Manea (CFR Cluj), Chiricheș (Sassuolo), Nedelcearu (Crotone), Toșca (Gaziantep) - Stanciu (Slavia Praga), R. Marin (Cagliari) - Moruțan (Galatasaray), Hagi (Rangers), Mihăilă (Parma) - Keșeru (FCSB)

Dar, să fie clar, mingea e rotundă și orice e posibil, de la scor fluviu până la egal sau altă minune care ar falimenta casele de pariuri în stil mare, fiindcă, totusi, nebuni care să riște se găsesc mereu. 
Cum nu intenționez să-mi pierd vremea deseară și banui ca și Armenia se va mai încurca, dacă aș  fi fost în locul lui Radoi aș fi mers pe echipa a doua și aș fi menajat forțele titularilor pentru meciul de luni, acasă cu Armenia, care ar putea decide un mult visat loc doi... 
...care înseamnă fix nimic mai mult  decât alte două meciuri de baraj😏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu