luni, 18 octombrie 2021

Fotbal : marfarul de Cluj a fost deraiat la Mioveni de Rapidul din Giulesti. Plus : Newcastle United - noua forță financiară din Premier League

După care, ce să vezi, Dănuț Petrescu conducătorul marfarului clujean n-a mai plâns aruncând vina pe arbitrii, vreme, programări, gazon, adversari sau, de ce nu,  pe Șumudică ( care probabil se amuză copios în Turcia ) 
"Sunt foarte surprins, am avut 14 zile în care ne-am pregătit foarte bine. Echipa a arătat bine și la antrenamente și la amicale. Iată că a venit meciul oficial și am arătat fix invers, în final atât am obținut. (...) Nu putem să ne plângem de nimic, de teren, de arbitri, de vreme. Poate nu am știut să motivez echipa înainte de meci. Mă așteptam la o creștere fizică. Nu știu ce a fost, o să am o discuție cu ei..."

În concluzie când totul a arătat foarte bine la antrenamente , dupa ce te-ai odihnit 14 zile și ai avut lotul complet, pierzi jenant după fix 2 ( două ) șuturi pe spațiul porții ? Bine, Dănuț, totuși poate totuși și Șumudică a fost de vină, în niciun caz tu...

Lăsând bancurile cu clowni dâmbovițeni remarc noua senzație din Premier League și anume faptul că Newcastle United a fost vândut contra sumei de 305 milioane de lire către prințul Mohammad Bin Salman al Arabiei Saudite, posesorul unei averi de aproximativ 320 de miliarde de lire sterline. 



Preluarea a fost finanțată în proporție de 80% de un fond de investiții publice din Arabia Saudită ( PIF ), al cărui președinte este prințul moștenitor Mohammed bin Salman care a dat asigurari ferme că statul saudit nu se va implica în niciun fel. Yasir Al-Rumayyan, guvernatorul PIF, va fi noul președinte non-executiv al clubului , Amanda Louise Staveley ( foto )  brokerul multimilionar din spatele tranzacției, va primi o participație de 10% la club, la fel și  frații Reuben ( miliardari din Londra ) si toți vor avea locuri în boardul clubului.

Good luck, acum să așteptăm schimbarea la față din iarnă, chiar dacă Newcastle a declarat că nu va sparge piața investind suma totala la care are dreptul ( 200 milioane ) ci mult mai puțin pentru moment.

Dar cum pentru Newcastle prețurile vor crește exponențial, așteptăm vești prin Ianuarie, au multe de remediat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu