vineri, 15 octombrie 2021

Mircea Badea clownul-boxer al lui Felix vs Halep-Iuruc

Întotdeauna am considerat că doar un public de frustrați semi-analfabeți poate asculta aberațiile unui clown-hater ciudățel și nițeluș psycho, dar iată ca unii il promovează ( Radio Zu desigur tot din portofoliul mogulului angajator )

 

„Ideea e că n-a vândut niciuna ! Adică le-a primit ‘cado’, dar nu le-a valorificat, le-a ținut! Eu când am văzut-o prin oraș, zilele trecute, era cu Aston Martin. Și Aston Martin și-a lansat SUV-ul de curând ! Nu și l-a lansat de multicel. Ea mai întâi se îmbracă și după aia zice: ‘Ia stai, mă, puțin! Cu ce mașină merg azi?’. Poate de asta avea… Totuși, culoarea de la Aston Martin, eu nici nu știam că fac ăia, era vișinie! Cu toată dragostea, vișinie? Adică… îhh!”
Material foarte bun pentru un psihiatru care studiază paranoia și intrebarea cea mai simplă este : "cu toată dragostea" dar de ce te-ar fute grija altuia si anume ce face Halep cu mașinile ei
Asta deoarece explicația tâmpeniei regurgitate despre colecția de mașini nevândute e mult mai simplă : bovis mic, Halep e deja multi-milionară în euro prin munca proprie, nu un măscărici de presă hrănit de ex-puscariasul Felix de mulți ani de zile doar ca să înjure la comandă. Doar un fomist își vinde cadourile, băiețaș...
Cam ăsta e nivelul omului, atâta poate , da ? Ok, atunci, hai siktir, la loc în troacă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu