sâmbătă, 16 octombrie 2021

Când face propagandă anti-vaccin live la DigiSport singura vină a lui Gigi Becali e prostia , dar a lui Radu Naum ... ?

  • Am spus eu la televizor că decât să mă vaccinez, mai bine primesc un glonț în cap. Ei m-au întrebat dacă prefer să mor, decât să fac vaccin. Și eu le-am spus ce le-am spus, nu vă mai zic vouă acum... 
  • Așa vă urez și eu sănătate tuturor vaccinaților. Numai că peste doi ani o să vedem noi cine, cui o să mai ureze sănătate. Eu mă feresc de vaccinați, stau la trei metri de ei! O să vedem noi peste doi ani!

In primul rand si am mai scris asta, Radu Naum e printre foarte putinii jurnalisti de sport intelectuali , niciodata n-am contestat faptul, omul e o enciclopedie a ciclismului si un scriitor de talent ( rabdare si la final intelegeti de ce ).
Numai ca in momentul in care a ales banii Digi in detrimentul profesiei iata-l, a cata data ?, nevoit sa gazduiasca opiniile unor nebuni pe care ii suna, numai el stie de ce, si astfel face reclama live propagandei anti-vaccin. Cand ? Fix in momentul in care zi-dupa-zi rata imbolnavirilor  si deceselor creste dramatic.
De ce face asta, de ce un intelectual fin ca Naum sta de vorba cu un imbecil ca Becali ? Simplu : pentru rating si banii pe care ii aduce...
Apropo, ghiciti cine a scris randurile urmatoare ? 

Am ajuns pe locul 3 în lume la decese, cerem cu disperare ajutor sanitar străinătăţii ca după un cutremur major, trăim într-o ţară în care "pe viaţă şi pe moarte" şi "lupta până la ultima picătură de energie" nu mai sunt clişee vomitive de dinaintea derby-urilor, ci un adevăr îngrozitor.

Radu Naum. I rest my case. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu