joi, 17 februarie 2022

Stanciu Nicolae : un photoshop ratat de Ionela din unșpe metri

”Am avut alături aproape toată cariera un manager pe care îl respect și căruia îi multumesc: Anamaria Prodan! Am construit enorm împreună! Le mulțumesc asociaților care au făcut parte din acest transfer. Și, în China, voi munci enorm ca numele meu și al țării mele să fie acolo sus. unde merităm!” - Stanciu Nicolae

 


Habar nu am ce - unde - cum - în ce poziții o fi construit băiatul ăsta ceva cu  Ionela Tănase dar știu cert ca i-a alimentat din greu conturile prin procentele din transferuri, salarii, etc. Despre cariera lui nimic de adăugat : din punctul Wuhan Three Town Fotbal Club drumul mai poate fi doar la vale.

Altfel, că panarama care se ocupă cu photoshopat poze se crede "un MiG-19 pentru toți" mi se pare chiar comic dar firesc : probabil cade la așternut la fel de rapid după picajele tip MIG, cu arăbeții pentru ale căror plăceri pozează  😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu