miercuri, 9 februarie 2022

'Derbedeul' Simion vs 'nebunul' Vișan : dialog în emisiunea tonomatului Ciutacu la Ghiță TV


  • Gelu Vișan : George Simion, ești un nesimțit și un prost! Mă, prostule! Nu-i permit acestui golan să își bată joc de imaginea mea. Ești un golan și un derbedeu
  • George Simion: E nebun la cap
  • Gelu Vișan: Nu îmi spune mie că am fost condamnat și grațiat! Băi, nesimțitule! Dacă eram eu, îi dădeam un cap în gură. M-a sunat Claudiu Târziu să vin în AUR și i-am zis că nu vin din cauza papagalului ăsta de George Simion. 
Retardați în dialog sub oblăduirea fostului jurnalist Victoraș Ciutacu care rânjește amabil cu același nume  Băsescu rămas adânc săpat pe creieraș. Derbedeul râde ca prostul în timp ce nebunul face clăbuci. 
Faza mișto e că Ciutacu care pretinde că posedă origini evreiești n-are nicio greață să stea lângă Simion. 
Deh, dacă Nuți & Coroiu  s-au lăsat de meserie, era nevoie de alte coarde pe sticlă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu