marți, 1 februarie 2022

Revenită în România, Simona Halep-Iuruc și-a demis antrenorii

La finalul lunii septembrie 2021, Simona Halep (30 de ani, #23 WTA) s-a despărțit de Darren Cahill, antrenor alături de care bifase multe realizări, in condiții amiabile cu declarații frumoase de ambele parti si imediat a anunțat ca înlocuitorul lui Darren în echipa sa tehnică echipa ( alături de Daniel Dobre ) este Adrian Marcu, alături de care mai lucrase.
„Mă bucur că am cei mai buni antrenori din România în echipa mea. Sunt persoane minunate și mă simt grozav cu ei. Îm oferă încredere și cred că ăsta e cel mai important lucru pentru o jucătoare. Atunci când zâmbești, mereu ai șansa de a juca din ce în ce mai bine. Vreau să le mulțumesc”, spunea Halep la Transylvania Open in Octombrie
In ciuda minunatelor declarații din Octombrie anul trecut, ieri Halep a decis să-și demită antrenorii alături de care a lucrat 4 ( patru ) luni. Programul ei următor ar trebui sa fie : Dubai 14-20 februarie , Qatar - 21-27 februarie, Indian Wells 9-20 martie, Miami » 22 martie - 3 aprilie. 
Sa vedem însă alături de cine, momentan postează foto solo din sala de forță 



Sigur însă ca nu deloc treaba mea si oricum cred ca Halep-Iuruc, care a realizat maximul posibil in tenis, se afla pe panta retragerii spre o viața de familista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu