vineri, 18 februarie 2022

S-au tâmpit definitiv Diaconescu Cristian & PMP ?

„Noi va trebui să materializăm ceea ce i-am propus domnului președinte încă din ianuarie, adică un pol conservator, cu reprezentare parlamentară pentru ambele partide. Sunt mulți doritori să ni se alăture în viitoarea construcție de guvernământ și avem această capacitate să avem două formațiuni parlamentare„

 




Cristian Diaconescu, președintele PMP, l-a invitat pe George Simion, colider AUR, la o ședință a Colegiului Național in care Simion le-a propus ca AUR și PMP să fuzioneze sau să facă o alianță și le-a promis că-i va ajuta să-și facă grup parlamentar ( 14 parlamentari de la AUR care ar urma să fie transferați la PMP ). 
Părerea mea e ca i-a luat Dumnezeu mințile, si-așa destul de împrăștiate, spuneau mai demult unii.
As for me, zău ca mi-aș dori să văd o coaliție AUR - PMP - USR, ar fi circ total garantat.

LE

Diaconescu a spus ca altii vor, nu el : " Sunt cinci organizații din PMP care deja au bătut palma cu AUR. Se încearcă dezmembrarea PMP și pentru că eu mă opun trebuie să fiu dat la o parte”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu