duminică, 31 ianuarie 2021

O întrebare după incendiul de la Matei Balș : ISU & pompierii sunt verificați periodic psihiatric ?

 


Procurorul care coordonează ancheta în cazul incendiului de la Spitalul Matei Balș , Anghel Alexandru ( mai sus ),   nu își explică cum o persoană a fost descoperită carbonizată în baia salonului abia după câteva ore de criminaliști, și nu de pompierii care interveniseră înainte la fața locului.

„Am intrat acolo...Nu noi am ajuns primii, au fost echipele de intervenție, pompierii, ISU. Și la cercetarea la fața locului s-a găsit și un al patrulea cadavru. Nu pot să-mi explic chestiunea asta. Nu știu ce explicații să vă dau”

Pot sa inteleg tot stressul si tensiunea celor de la pompieri & ISU, dar nici eu n-as fi stiut ce-si-cum sa explic, e ceva care depaseste imaginatia unui om normal. 

Daca am avea de-a face cu scenariul unui thriller neo-noir ar fi chiar unul de succes dar, din pacate  pentru noi toti, viata in Romania e mult mai tragica decat orice fel de scenariu de film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu