sâmbătă, 9 ianuarie 2021

Nasty Ilie și-a bătut nevasta ? No news, dar...a câta nevastă & a câta oară ?

  • "E adevărat ce a apărut în presă. Nu vreau să dau prea multe detalii, pentru mine e foarte important că am reușit să scap teafără pe ușă. Nu vreau să vorbesc urât la adresa lui. Tot ce mi-am dorit a fost să ies de acolo teafără. Nu am depus plângere din respect, că nu e frumos. (…) Tot ce pot să spun e că el e încărcat din alte părți și vine și se răzbună pe mine. Nu știu ce să vă spun, că acum sunt și sub șoc. M-am speriat foarte tare.” - Ioana , 45 ani
  • „Ce a apărut? Că mi-am bătut soția? Așa spune ea? Nu îmi aduc aminte. Nu a făcut plângere pentru că mă respectă? Dacă așa zice ea, întrebați-o pe ea mai bine…”- Ilie, 74 ani 

 


Doar dupa vreo 6 luni de fericire, nunta  avusese loc in iunie 2020,  Ilie - 74 de toamne si-a luat la poceala si cea de-a cincea nevasta, pe Ioana - 45 primaveri.

Dar fara absolut niciun fel de sexism o spun : ea e de vina. Cand l-a luat, nu stia cu ce fel de golan are de-a face ? 

Femeia a sunat la 112 dar nu a depus plangere, fiindca  dorea "doar sa scape teafara" . Daca ar fi depus, Ilie putea merge direct la puscarie aflandu-se intr-o perioada de proba dupa alta condamnare. No comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu